ARKA w Jarosławcu
Terminarz 2025 rok
UWAGA !!!
Płatny parking niestrzeżony bez rezerwacji miejsc
15 zł doba / samochód osobowy.
Przyjmujemy płatności kartą.
PROMOCJA * 10 % rabatu od podanej ceny dotyczy rezerwacji
na turnus rehabilitacyjny 14 dniowy z zabiegami w oznaczonych * turnusach.
Opiekun nie korzystający z zabiegów zniżka 300 zł ( nie dotyczy promocji 10 %)
Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek testowania w kierunku SARS CoV-2 przed rozpoczęciem turnusu rehabilitacyjnego.
Zastrzegamy, że zgodnie z wytycznymi dla funkcjonowania hoteli/obiektów/pensjonatów w trakcie epidemii COVID-19
w Polsce Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS z 28.04.2020 r
w związku z zagrożeniem wirusem COVID – 19 hotel / obiekt / pensjonat ma prawo
do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie gości oraz personelu hotelu / obiektu / pensjonatu.
Biuro rezerwacji : 59 810 81 18, 59 810 95 40, 604 460 102, 789 023 923
„Terminarz turnusów rehabilitacyjnych
usprawniająco-rekreacyjny
i pobyty lecznicze 2025”
Termin |
Cena uczestnik pok. 1 os z pojedynczym łóżkiem |
Cena uczestnik w pok. 1 os z podwójnym łóżkiem |
Cena uczestnik w pok. 2 os mniejszym z podwójnym łóżkiem |
Cena uczestnik w pok. 2 os większym z jednym podwójnym lub dwoma pojedynczymi łóżkami |
Cena uczestnik pok. 3 os bez balkonu z łożem małżeńskim i wersalką |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Opiekun nie korzystający z zabiegów zniżka 300 zł
Pobyt leczniczy 7 dniowy 50 % ceny turnusu.
Cena za pobyt dzieci do lat 11 za kwotę dofinansowania nie mniej niż 2000 złotych, powyżej 11 lat jak osoba dorosła. Turnus rozpoczyna się w sobotę śniadaniem od godz. 800 i kończy w piątek kolacją do godz. 1800 .
Możliwość zakwaterowania w przeddzień rozpoczęcia turnusu od godz. 2200.
* Opłata miejscowa zgodnie z uchwałą RG Postomino * Płatny parking 15 zł doba
W programie* :
• Zakwaterowanie w pokojach 1-2-3 osobowych z łazienkami, TV, czajnikiem, chłodziarką, suszarka do włosów
• Wyżywienie 3 razy dziennie w formie bufetu * zgodnie z zaleceniami MZ i GIS
• 32 zabiegi rehabilitacyjne wraz z gimnastyką ogólnousprawniającą
• Terapia klimatyczna: spacery, spacery z kijkami Nordic Walking, wycieczki piesze, rowerowe z przewodnikiem
• Zajęcia plastyczne, komputerowe, psychoterapeutyczne * Spotkania tematyczne
• Wieczorki taneczne i tematyczne (np. BAL PRZEBIERAŃCÓW, wieczorek walentynkowy, wieczorek hawajski, piracki z szantami ) * Karaoke
• Kolacja Kapitańska
• 2 pikniki w turnusie 14 dniowym z muzyką i poczęstunkiem
• Opieka pielęgniarki
• Zewnętrzny kryty basen z podgrzewaną wodą
• Aquaaerobik w basenie
• Bilard, Ping-Pong, Plac zabaw dla dzieci wewnętrzny i zewnętrzny
• W okresie wakacyjnym dla dzieci dodatkowo CYRK, TEATRZYK, DMUCHANIEC
• Zewnętrzny FIT-PARK, Ptasi ogród
Odpłatnie wycieczki firmowym meleksem po Jarosławcu i okolicy 🙂
• Program pobytu zgodnie z obowiązującymi w danym czasie obostrzeniami i zaleceniami MZ i GIS
Zastrzegamy, że zgodnie z wytycznymi dla funkcjonowania hoteli/obiektów/pensjonatów w trakcie epidemii COVID-19
w Polsce Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS z 28.04.2020 r
w związku z zagrożeniem wirusem COVID – 19 hotel / obiekt / pensjonat ma prawo
do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie gości oraz personelu hotelu / obiektu / pensjonatu.
Biuro rezerwacji : 59 810 81 18, 59 810 95 40, 604 460 102, 789 023 923
PROMOCJA * 10 % rabatu od podanej ceny dotyczy rezerwacji
na turnus rehabilitacyjny 14 dniowy z zabiegami w oznaczonych * turnusach.
Opiekun nie korzystający z zabiegów zniżka 300 zł ( nie dotyczy promocji 10 %)
„Terminarz turnusów rehabilitacyjnych
usprawniająco-rekreacyjny
i pobyty lecznicze 2025”
Termin |
Cena uczestnik pok. 1 os z pojedynczym łóżkiem |
Cena uczestnik w pok. 1 os z podwójnym łóżkiem |
Cena uczestnik w pok. 2 os mniejszym z podwójnym łóżkiem |
Cena uczestnik w pok. 2 os większym z jednym podwójnym lub dwoma pojedynczymi łóżkami |
Cena uczestnik pok. 3 os bez balkonu z łożem małżeńskim i wersalką |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 dni |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 dni |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Opiekun nie korzystający z zabiegów zniżka 300 zł
Pobyt leczniczy 7 dniowy 50 % ceny turnusu
Cena za pobyt dzieci do lat 11 za kwotę dofinansowania nie mniej niż 2000 złotych, powyżej 11 lat jak osoba dorosła. Turnus rozpoczyna się w sobotę śniadaniem od godz. 8.00 i kończy w piątek kolacją do godz. 18,00 .
Możliwość zakwaterowania w przeddzień rozpoczęcia turnusu od godz. 22,00.
* Opłata miejscowa zgodnie z uchwałą RG Postomino * Płatny parking 15 zł doba
W programie* :
• Zakwaterowanie w pokojach 1-2-3 osobowych z łazienkami, TV, czajnikiem, chłodziarką, suszarka do włosów
• Wyżywienie 3 razy dziennie w formie bufetu * zgodnie z zaleceniami MZ i GIS
• 32 zabiegi rehabilitacyjne wraz z gimnastyką ogólnousprawniającą
• Terapia klimatyczna: spacery, spacery z kijkami Nordic Walking, wycieczki piesze, rowerowe z przewodnikiem
• Zajęcia plastyczne, komputerowe, psychoterapeutyczne * Spotkania tematyczne
• Wieczorki taneczne i tematyczne (np. BAL PRZEBIERAŃCÓW, wieczorek walentynkowy, wieczorek hawajski, piracki z szantami ) * Karaoke
• Kolacja Kapitańska
• 2 pikniki w turnusie 14 dniowym z muzyką i poczęstunkiem
• Opieka pielęgniarki
• Zewnętrzny kryty basen z podgrzewaną wodą
• Aquaaerobik w basenie
• Bilard, Ping-Pong, Plac zabaw dla dzieci wewnętrzny i zewnętrzny
• W okresie wakacyjnym dla dzieci dodatkowo CYRK, TEATRZYK, DMUCHANIEC
• Zewnętrzny FIT-PARK, Ptasi ogród
Odpłatnie wycieczki firmowym meleksem po Jarosławcu i okolicy 🙂
• Program pobytu zgodnie z obowiązującymi w danym czasie obostrzeniami i zaleceniami MZ i GIS
———————————————————————————-——–
Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek testowania w kierunku SARS CoV-2 przed rozpoczęciem turnusu rehabilitacyjnego.
Zastrzegamy, że zgodnie z wytycznymi dla funkcjonowania hoteli/obiektów/pensjonatów w trakcie epidemii COVID-19
w Polsce Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS z 28.04.2020 r
w związku z zagrożeniem wirusem COVID – 19 hotel / obiekt / pensjonat ma prawo
do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie gości oraz personelu hotelu / obiektu / pensjonatu.
Biuro rezerwacji :
59 810 81 18
59 810 95 40
604 460 102
789 023 923
REGULAMIN ARKA
ul. Bałtycka 103 76-107 Jarosławiec
tel. 59 810 81 18, 598109540, 509316608, 789023923
Serdecznie Państwa witamy w naszym ośrodku
Przygotowaliśmy dla Państwa kilka cennych wskazówek dobrego wypoczynku w naszym ośrodku:
1. Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod nr tel. 59 810 81 18, 59 810 95 40, 509 316 608, 604460102, 789023923
2. Wpłaty zadatku należy dokonać do 7 dni od momentu rezerwacji lub w terminie uzgodnionym telefonicznie, na podany w potwierdzeniu rezerwacji numer konta .
3. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionego zadatku za pobyt na konto Ośrodka w określonym terminie. Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
4. Zadatek nie jest zwracany w razie rezygnacji z pobytu. Będzie natomiast odliczony od całkowitego kosztu pobytu przy regulowaniu końcowej opłaty za pobyt, która jest płatna na podane konto 7 dni przed rozpoczęciem pobytu.
5. W przypadku opóźnienia przyjazdu względnie wcześniejszego wyjazdu oraz rezygnacji w trakcie turnusu Ośrodek nie zwraca kosztów za utracone świadczenia.
6. Wpłacenie zadatku przez osobę dokonującą rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie.
7. Każda osoba po przyjeździe na miejsce zobowiązana jest dokonać formalności meldunkowych oraz opłaty miejscowej- wyłącznie gotówką – ustalonej przez Urząd Gminy w Postominie . Przy załatwieniu formalności niezbędne są dowód osobisty lub legitymacja szkolna.
8. Ośrodek nie zapewnia klientom ubezpieczenia NNW.
9 . Prosimy o nie palenie w pokojach – ustawowy zakaz, złamanie zakazu palenia tytoniu i e- papierosów w pokoju jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji w wysokości 500 zł .
10. Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w pomieszczeniach ośrodka w godzinach od 22.00-6.00
11. Osoby odwiedzające wczasowiczów, a nie zameldowane w Arce zobowiązane są do opuszczenia ośrodka do godziny 22:00. Pobyt po godz. 22:00 należy zgłosić pracownikowi w recepcji.
12. Prosimy o zgłaszanie usterek w celu ich usunięcia oraz wszelkich dokonanych zniszczeń w pokoju w celu uzgodnienia z recepcją kosztu zniszczenia i konieczności jego uregulowania.
13. W przypadku zagubienia kluczy od pokoju/domku prosimy o zgłoszenie tego faktu w recepcji celem wymiany wkładki – koszt wymiany – 35 złotych.
14. W cenie pobytu 14 dniowego ośrodek zapewnia 1 raz wymianę ręczników. Potrzebę sprzątania ( opłata 20 zł ), wymianę pościeli (opłata 20 zł ), wymianę ręczników ( opłata 20 zł komplet ) w trakcie turnusu prosimy zgłaszać w recepcji ośrodka.
15. W recepcji możliwość odpłatnego wypożyczenia rowerów: do 3 godzin -10 zł, powyżej 3 h – 20 zł .
16. Do parkowania jest wyznaczony niestrzeżony parking za dodatkową opłatą 15 zł doba samochód osobowy .
17. Recepcja czynna w sezonie od godz. 8.00 do godz. 19.00 udziela wszelkich informacji dotyczących Państwa pobytu. Poza tymi godzinami prosimy o kontakt 509 316 608
18. Wypożyczanie żelazka, kijków nordic walking, sprzętu do bilarda, ping-ponga, szachów w recepcji – bezpłatnie.
19. Gabinet lekarski znajduje się na parterze KL B ( tutaj zgłaszamy się na badania lekarskie i ordynowanie zabiegów ).
20. W ośrodku mieszka pielęgniarka. W ciągu dnia pełni dyżur w wyznaczonych godzinach. W nagłych przypadkach poza godzinami dyżurowania dostępna w pokoju vis a vis gabinetu lekarskiego.
21. Na parterze w KL.B znajdują się gabinety zabiegowe, gabinet masażu automatycznego i kinezyterapii w osobnym budynku przy placu zabaw, sala gimnastyczna i sala terapii zajęciowej w budynku restauracji Nadmorskiej na I piętrze.
22. Prosimy o ścisłe przestrzeganie ustalonych godzin zabiegów. Na masaż automatyczny prosimy zgłaszać się w skarpetkach.
23. W nocy w razie potrzeby prosimy o kontakt z ochroną, która pełni dyżur na terenie ośrodka.
24. Kawiarnia Bałtycka jest czynna w wyznaczonych godzinach – informacja na drzwiach kawiarni lub w recepcji ( kawiarnia znajduje się na I piętrze w budynku stołówki).
25. Kaplica otwarta od 7.00-20.00 ( znajduje się na I piętrze w budynku stołówki), msza święta w dni świąteczne godz. 10.00 , w dni powszednie godz. 17.00 .
26. W recepcji ośrodka istnieje możliwość złożenia kosztowności, dokumentów i gotówki do depozytu, depozyt jest bezpłatny. Ośrodek może odmówić przyjęcia jeżeli wartość jest bardzo wysoka lub rozmiary zajmują zbyt dużo miejsca.
27. Przedmioty pozostawione przez Gości w pokoju/domku będą odesłane na żądanie i koszt Gościa na wskazany adres, jeżeli takiej dyspozycji nie będzie to po okresie 3 miesięcy zostaną zutylizowane.
28. Przed wyjściem z pokoju prosimy o sprawdzenie czy urządzenia elektryczne zostały wyłączone !!!
29. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe, zabronione jest suszenie na grzejnikach elektrycznych.
30. Opuszczając pokój Gość powinien każdorazowo sprawdzić czy zamknął drzwi na klucz!!!.
31. Przez cały czas pobytu w Ośrodku dzieci muszą przebywać pod stałą opieką osób dorosłych, za poczynione szkody przez dzieci odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
32. W przypadku naruszenia regulaminu, ośrodek może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu Ośrodka , do uregulowania za pobyt oraz do zapłaty za ewentualne szkody i zniszczenia oraz opuszczenie terenu Ośrodka.
33. Ośrodek może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu ośrodka lub Gości albo szkodę na osobie Gości i pracowników lub w inny sposób zakłócił spokój w Ośrodku.
34. Turnus rozpoczyna się śniadaniem w sobotę i kończy do godz. 18.00 w piątek. Możliwość przyjazdu w przeddzień rozpoczęcia pobytu w piątek od 22,00.
35. Po zakończonym pobycie prosimy o zwrot kluczy do recepcji ARKA.
36. W trosce o nasze środowisko propagujmy wspólnie działania ekologiczne: oszczędzajmy wodę, gaśmy niepotrzebne światło, wyłączajmy urządzenia elektryczne z sieci, segregujmy odpady.
37. Administratorem danych osobowych jest Centrum Rekreacji Wypoczynku i Rehabilitacji ARKA
z siedzibą w Jarosławcu przy ul. Bałtyckiej 103, NIP 839-206-23-64, REGON 770665358,
która przetwarza Państwa dane w postaci: adresu e-mail, adresu pocztowego, imienia, nazwiska. Jednocześnie chcemy Państwa zapewnić, że dbamy o bezpieczeństwo danych i korzystamy z nich wyłącznie dla celów prowadzonej działalności – do kontaktów handlowych w ramach sprzedaży usług turystycznych, turnusów rehabilitacyjnych oraz zawierania umów z kontrahentami. Nie udostępniamy i nie sprzedajemy Państwa danych żadnym innym podmiotom gospodarczym.
Dziękujemy
Z NADMORSKIM POZDROWIENIEM
ŻYCZĄC MIŁEGO i SŁONECZNEGO POBYTU
WŁAŚCICIEL, DYREKTOR ORAZ PERSONEL
ARKA w Jarosławcu
REGULAMIN ARKA
ul. Bałtycka 103 76-107 Jarosławiec
tel. 59 810 81 18, 598109540, 509316608, 789023923
Serdecznie Państwa witamy w naszym ośrodku
Przygotowaliśmy dla Państwa kilka cennych wskazówek dobrego wypoczynku w naszym ośrodku:
1. Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod nr tel. 59 810 81 18, 59 810 95 40, 509 316 608, 604460102, 789023923
2. Wpłaty zadatku należy dokonać do 7 dni od momentu rezerwacji lub w terminie uzgodnionym telefonicznie, na podany w potwierdzeniu rezerwacji numer konta .
3. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionego zadatku za pobyt na konto Ośrodka w określonym terminie. Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
4. Zadatek nie jest zwracany w razie rezygnacji z pobytu. Będzie natomiast odliczony od całkowitego kosztu pobytu przy regulowaniu końcowej opłaty za pobyt, która jest płatna na podane konto 7 dni przed rozpoczęciem pobytu.
5. W przypadku opóźnienia przyjazdu względnie wcześniejszego wyjazdu oraz rezygnacji w trakcie turnusu Ośrodek nie zwraca kosztów za utracone świadczenia.
6. Wpłacenie zadatku przez osobę dokonującą rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie.
7. Każda osoba po przyjeździe na miejsce zobowiązana jest dokonać formalności meldunkowych oraz opłaty miejscowej- wyłącznie gotówką – ustalonej przez Urząd Gminy w Postominie . Przy załatwieniu formalności niezbędne są dowód osobisty lub legitymacja szkolna.
8. Ośrodek nie zapewnia klientom ubezpieczenia NNW.
9 . Prosimy o nie palenie w pokojach – ustawowy zakaz, złamanie zakazu palenia tytoniu i e- papierosów w pokoju jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji w wysokości 500 zł .
10. Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w pomieszczeniach ośrodka w godzinach od 22.00-6.00
11. Osoby odwiedzające wczasowiczów, a nie zameldowane w Arce zobowiązane są do opuszczenia ośrodka do godziny 22:00. Pobyt po godz. 22:00 należy zgłosić pracownikowi w recepcji.
12. Prosimy o zgłaszanie usterek w celu ich usunięcia oraz wszelkich dokonanych zniszczeń w pokoju w celu uzgodnienia z recepcją kosztu zniszczenia i konieczności jego uregulowania.
13. W przypadku zagubienia kluczy od pokoju/domku prosimy o zgłoszenie tego faktu w recepcji celem wymiany wkładki – koszt wymiany – 35 złotych.
14. W cenie pobytu 14 dniowego ośrodek zapewnia 1 raz wymianę ręczników. Potrzebę sprzątania ( opłata 20 zł ), wymianę pościeli (opłata 20 zł ), wymianę ręczników ( opłata 20 zł komplet ) w trakcie turnusu prosimy zgłaszać w recepcji ośrodka.
15. W recepcji możliwość odpłatnego wypożyczenia rowerów: do 3 godzin -10 zł, powyżej 3 h – 20 zł .
16. Do parkowania jest wyznaczony niestrzeżony parking za dodatkową opłatą 15 zł doba samochód osobowy .
17. Recepcja czynna w sezonie od godz. 8.00 do godz. 19.00 udziela wszelkich informacji dotyczących Państwa pobytu. Poza tymi godzinami prosimy o kontakt 509 316 608
18. Wypożyczanie żelazka, kijków nordic walking, sprzętu do bilarda, ping-ponga, szachów w recepcji – bezpłatnie.
19. Gabinet lekarski znajduje się na parterze KL B ( tutaj zgłaszamy się na badania lekarskie i ordynowanie zabiegów ).
20. W ośrodku mieszka pielęgniarka. W ciągu dnia pełni dyżur w wyznaczonych godzinach. W nagłych przypadkach poza godzinami dyżurowania dostępna w pokoju vis a vis gabinetu lekarskiego.
21. Na parterze w KL.B znajdują się gabinety zabiegowe, gabinet masażu automatycznego i kinezyterapii w osobnym budynku przy placu zabaw, sala gimnastyczna i sala terapii zajęciowej w budynku restauracji Nadmorskiej na I piętrze.
22. Prosimy o ścisłe przestrzeganie ustalonych godzin zabiegów. Na masaż automatyczny prosimy zgłaszać się w skarpetkach.
23. W nocy w razie potrzeby prosimy o kontakt z ochroną, która pełni dyżur na terenie ośrodka.
24. Kawiarnia Bałtycka jest czynna w wyznaczonych godzinach – informacja na drzwiach kawiarni lub w recepcji ( kawiarnia znajduje się na I piętrze w budynku stołówki).
25. Kaplica otwarta od 7.00-20.00 ( znajduje się na I piętrze w budynku stołówki), msza święta w dni świąteczne godz. 10.00 , w dni powszednie godz. 17.00 .
26. W recepcji ośrodka istnieje możliwość złożenia kosztowności, dokumentów i gotówki do depozytu, depozyt jest bezpłatny. Ośrodek może odmówić przyjęcia jeżeli wartość jest bardzo wysoka lub rozmiary zajmują zbyt dużo miejsca.
27. Przedmioty pozostawione przez Gości w pokoju/domku będą odesłane na żądanie i koszt Gościa na wskazany adres, jeżeli takiej dyspozycji nie będzie to po okresie 3 miesięcy zostaną zutylizowane.
28. Przed wyjściem z pokoju prosimy o sprawdzenie czy urządzenia elektryczne zostały wyłączone !!!
29. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe, zabronione jest suszenie na grzejnikach elektrycznych.
30. Opuszczając pokój Gość powinien każdorazowo sprawdzić czy zamknął drzwi na klucz!!!.
31. Przez cały czas pobytu w Ośrodku dzieci muszą przebywać pod stałą opieką osób dorosłych, za poczynione szkody przez dzieci odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
32. W przypadku naruszenia regulaminu, ośrodek może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu Ośrodka , do uregulowania za pobyt oraz do zapłaty za ewentualne szkody i zniszczenia oraz opuszczenie terenu Ośrodka.
33. Ośrodek może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu ośrodka lub Gości albo szkodę na osobie Gości i pracowników lub w inny sposób zakłócił spokój w Ośrodku.
34. Turnus rozpoczyna się śniadaniem w sobotę i kończy do godz. 18.00 w piątek. Możliwość przyjazdu w przeddzień rozpoczęcia pobytu w piątek od 22,00.
35. Po zakończonym pobycie prosimy o zwrot kluczy do recepcji ARKA.
36. W trosce o nasze środowisko propagujmy wspólnie działania ekologiczne: oszczędzajmy wodę, gaśmy niepotrzebne światło, wyłączajmy urządzenia elektryczne z sieci, segregujmy odpady.
37. Administratorem danych osobowych jest Centrum Rekreacji Wypoczynku i Rehabilitacji ARKA
z siedzibą w Jarosławcu przy ul. Bałtyckiej 103, NIP 839-206-23-64, REGON 770665358,
która przetwarza Państwa dane w postaci: adresu e-mail, adresu pocztowego, imienia, nazwiska. Jednocześnie chcemy Państwa zapewnić, że dbamy o bezpieczeństwo danych i korzystamy z nich wyłącznie dla celów prowadzonej działalności – do kontaktów handlowych w ramach sprzedaży usług turystycznych, turnusów rehabilitacyjnych oraz zawierania umów z kontrahentami. Nie udostępniamy i nie sprzedajemy Państwa danych żadnym innym podmiotom gospodarczym.
Dziękujemy
Z NADMORSKIM POZDROWIENIEM
ŻYCZĄC MIŁEGO i SŁONECZNEGO POBYTU
WŁAŚCICIEL, DYREKTOR ORAZ PERSONEL
ARKA w Jarosławcu
Szanowni Państwo !
Uprzejmie informujemy o nowelizacji ustawy o VAT
W przypadku faktur VAT dla podmiotów gospodarczych prosimy o podanie numeru NIP oraz pełnych danych firmy przy składaniu rezerwacji, najpóźniej do dnia wpłynięcia zadatku/płatności.
Zgodnie z nowelizacją ustawy o VAT * po wystawieniu paragonu nie posiadającego numeru NIP nie będzie możliwe wystawienie faktury VAT na firmę.
Pragniemy też poinformować, że dla klientów indywidualnych, imienne faktury VAT wystawiane są jak dotychczas
* Dz. U. poz 1520 z dnia 04.07.2019 art 106 b ust. 5 pkt 7
———–